Všeobecné obchodní podmínky
Salon de Beauté - Dominika Krejčová
Tovární ulice 197, 381 01 Český Krumlov
IČ 87834715
Základní ustanovení
Tyto
všeobecné obchodní podmínky (dále jen “VOP”) upravují právní vztahy mezi
poskytovatelem služeb a prodávajícím produktů (dále jen “poskytovatel”)
uvedených na webové prezentaci www.salondebeaute.cz
a v provozovně Salonu de Beauté na adrese Tovární ulice 197 v Českém
Krumlově, a kupujícím poskytovaných služeb nebo produktů (dále jen “klient”).
Poskytovatel
poskytuje kosmetické služby na základě platného živnostenského oprávnění a
dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.
Objednáním konkrétního termínu
služby nebo objednáním dárkového poukazu (osobně, telefonicky, e-mailem, SMS, on-line
rezervačním systémem) projevuje klient
svůj souhlas s VOP provozovatele.
Nesouhlasí-li
klient s těmito podmínkami, má možnost služeb salonu nevyužít.
Objednávky a rušení služeb
Objednávky
jsou možné prostřednictvím on-line rezervačního systému, SMS, telefonicky nebo
e-mailem. Objednaný termín se stává
závaznou objednávkou.
Pro
objednání termínu je nutné udat své osobní údaje (jméno a příjmení, telefon,
e-mail). Tyto údaje nebudou nikde šířeny, zveřejňovány ani poskytovány třetím
osobám.
Změnu
smluveného termínu či jeho rušení je potřeba ohlásit nejpozději 24 hodin předem
(osobně, telefonicky, e-mailem, SMS, on-line rezervačním systémem). V případě
pozdního ohlášení změny nebo zrušení termínu (méně než 24 hodin předem) si
poskytovatel vyhrazuje právo účtovat storno poplatek (ušlý zisk) ve výši 50 % z
ceny objednané služby se splatností 3 dny osobně na provozovně nebo převodem na
bankovní účet poskytovatele.
V určeném
období (Vánoce, svátky, víkendy, …) si poskytovatel vyhrazuje právo účtovat
storno poplatek v plné výši objednané služby a to i v případě dárkového
poukazu.
Dostaví-li
se klient na objednanou službu se zpožděním, poskytovatel zkracuje dobu služby
tak, aby následující klient mohl být obsloužen bez prodlevy. Klient uhradí cenu
za celou službu dle ceníku.
Nedostaví-li
se klient ve smluveném termínu bez předchozí změny či zrušení termínu,
poskytovatel si vyhrazuje právo účtovat storno poplatek ve výši 50 % z ceny
objednané služby. Poskytovatel si rovněž vyhrazuje právo tohoto klienta již
neobjednat.
Objednávky i
rušení rezervací provádějte na těchto kontaktech:
Telefon: +420 775 282
804
E-mail: info@salondebeaute.cz
Odmítnutí služby
Poskytovatel
si vyhrazuje právo klienta odmítnout v těchto případech:
Klient trpí kontraindikacemi,
Klient se dostaví na ošetření v
podnapilém stavu nebo pod vlivem návykových látek,
Klient se dostaví na ošetření
se zdravotními problémy.
Dárkové poukazy
Podmínky
uplatnění
Dárkový
certifikát vybrané nominální hodnoty může být uplatněn na libovolné ošetření
nebo produkt z nabídky Rituel de Beauté, jehož cena bude odečtena od hodnoty
voucheru. Případný rozdíl doplatí klient poskytovateli ihned na místě. Případný
zůstatek je možné využít při další návštěvě v rámci platnosti poukazu.
Držitel
certifikátu či e-voucheru je povinen jej odevzdat před započetím služby. V
případě nedodání certifikátu požadujeme objednanou službu uhradit na místě.
Následně, odevzdá-li držitel do 3 dnů platný certifikát či e-voucher, budou mu
peníze vráceny.
Dárkový
certifikát nelze směnit za hotovost.
Platnost
dárkového certifikátu
Platnost
dárkového poukazu je 12 měsíců od data vystavení.
Zrušení a
změna rezervace
Z
kapacitních důvodů doporučujeme službu, na kterou chcete certifikát uplatnit,
objednat nejpozději 14 dní před datem platnosti certifikátu.
V případě
zrušení rezervace nejdéle 24 hodin před objednaným termínem je držiteli
certifikátu nabídnut termín náhradní.
Při zrušení
méně než 24 hodin před rezervací již není možné termín změnit, službu tedy musí
objednavatel vyčerpat nebo poukaz propadá.
Ztráta
dárkového certifikátu
V případě
ztráty certifikátu bohužel nelze, z důvodu možného zneužití poukazu třetí
osobou, službu poskytnout. Toto se nevztahuje na e-vouchery zakoupené on-line.
Doprovod
Je-li to
možné, preferujeme, pokud přijdete bez dětí. Pokud s sebou děti vezmete,
zajistěte jim, prosím, po dobu Vašeho ošetření adekvátní zábavu, abyste nebyli
rušeni Vy i ostatní klienti. Zároveň upozorňujeme, že za škody, způsobené
dětmi, ručí jejich doprovod a je povinen je uhradit.
Přítomnost
zvířat v provozovně je přísně zakázána!
Děkujeme, že
respektujete klid ostatních klientů.
Ceník
Aktuální
ceník služeb je k nahlédnutí na provozovně a webových stránkách salonu.
Poskytovatel
si vyhrazuje právo na změnu ceny služeb a produktů, zejména v závislosti na
ceně materiálu od dodavatelů, bez předchozího upozornění.
Reklamace služeb
Při
reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem
doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením poskytovatele.
Reklamaci
podává výhradně klient ihned po vykonání služby, nejpozději však do 48 hodin od
zahájení služby.
Reklamace se
vyřizuje pouze formou osobní návštěvy provozovny a následným sepsáním
reklamace.
100% garance
kvality a vrácení peněz v plné výši, pokud při placení služby klient není
spokojen.
Nárok na
reklamaci zaniká v případě kontraindikací jako je těhotenství nebo jiné
hormonální změny, kdy je klient upozorněn na možnost ovlivnění výsledku, s čímž
je klient seznámen předem.
Prodej a reklamace produktů
Zaplacením
produktu klient souhlasí s obchodními podmínkami a cenou produktu.
Produkt je
možné reklamovat do 30 dnů ode dne zakoupení pouze v původním balení,
neotevřený, nepoužitý a po předložení dokladu o koupi.
Poskytovatel
nenese zodpovědnost za případné alergické reakce klienta nebo jiných osob po
použití zakoupeného produktu.
Dotazník nového klienta
Před první
poskytovanou službou je klient povinen pravdivě vyplnit „Dotazník nového
klienta“ obsahující informace o kontraindikacích, alergiích, aj.
V případě,
kdy klient odmítne poskytnout poskytovateli vyžadované osobní údaje si
poskytovatel vyhrazuje právo klienta odmítnout.
Osobní věci a cennosti
Poskytovatel
nenese odpovědnost za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před, během i po
ošetření v prostorách provozovny.
Ochrana osobních údajů
Prohlašujeme,
že veškeré osobní údaje (jméno a příjmení, telefon a e-mail) budou využity
výhradně pro potřeby salonu a nebudou nijak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě
atd.
Platnost a účinnost
Tyto VOP
jsou platné od 1. 4. 2024 a tvoří nedílnou součást uzavřené ústní smlouvy o
poskytnutí služby.
Poskytovatel
si vyhrazuje právo změnit VOP bez předchozího upozornění.